Dopet 28 November
2009-12-01 / 22:30:41 / Min vardag

Okej, vad har hänt? Jo det var som sagt dop i lördags, Lucas döpte sig såklart. Lucas Kenneth Enar Edlund ska han heta, Lucas för att det var det namn vi fastnade för, Kenneth efter Mattias pappa, Enar efter Mattias farfar och Edlund efter Mattias. Vi lyckades på något vänster he på dopklänningen fel håll, haha. Men det gick bra ändå och när dom skulle fota oss så ändrade vi så att dopklänningen var på rätt plats. Efter det så hade vi hyrt en lokal "vårblomman" och fikade och öppnade doppresenter. Han fick sammanlagt 600 kr, 3 olika tallrikar med bestick och muggar, två haklappar, ett fotoalbum, en leksak, en fotoram, kläder och två spargrisar. Jag hittar inte sladden till kameran så det få bli bilder senare. Emelie sjöng på dopet Shirley Clamp - Det är du. Tyvärr så filmade vi det inte men grymt fint sjöng hon iallafall! På kvällen så for vi till Mattias bror Andreas och såg på hockey och till min förvånad så vann Modo, 4-1 blev det. Vilka dom spela mot kom jag inte ihåg tror det var rögle, men så inne är jag inte i hockey.

Hm, vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men jag återkommer imorgon det lovar jag denna gång. Godnatt.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: