Do you know that you are the one and only that I want?
2009-12-11 / 15:21:09 / Min vardag

Har nyss kommit hem från staden. Var ner och postade ett grattiskort till min farfar som fyller år! (han bor nere i sthlm) Också köpte jag lite godis och hyrde två filmer. När jag var och handla med mamma för någon dag sedan på willys så kunde jag inte låta bli att köpa "Flickan som lekte med elden". Så när Mattias kommer hem så ska jag "tvinga" honom att se film med mig. Nog för att han inte kommer ha något emot det, kanske att se dom filmerna jag hyrt eftersom jag hyr alltid så typiska tjejfilmer, hehe. Älskar faktiskt sånna filmer. Men ska tända lite ljus och sånt tills han kommer hem, så ska vi göra hemmagjord pizza idag också. Eller jag ska se till att ha den klar tills han kommer hem eftersom han fått lagat maten dom iallafall 3 senaste dagarna och han är inte hemma förns halv 7 på kvällen så tycker lite synd om honom. Allafall idag så ska jag har klart maten tills han kommer hem plus att ha tänt ljus. Jag älskar ljus, tycker det är så grymt mysigt, speciellt på vintern, finns inget bättre. Om jag fick bestämma själv så skulle jag kunna ha ljus över allt! Och vet ni vad det bästa är? Att det är inga problem för Mattias heller så eftersom så skaffar vi mkt "ljushållare" eller vad det heter. Ljus är det mysigaste som finns!


Så nu har vi allting klart för helgen och jag ska fan inte gå utanför dörrn någonting denna helg. Jag är så less på att aldrig kunna vara hemma en hel dag så ihelgen ska jag bara vara hemma, slippa fara in till stan för att det är någonting som fattas. Körkort skulle sitta fint, kommer någon vacker dag det med.

IKVÄLL ÄR DET IDOL! Jag är helt såld på det programmet. Tycker om att sitta varje fredag kväll bänkad framför tv:n och invänta idol med lite slisk och ljus. Nu är det ju finalen dessutom, jag hoppas Erik vinner, han har den bättre rösten än Calle, tycker jag. Så jag håller tummarna för att Erik vinner, tänker inte rösta iallafall sånt är bara onödigt, haha. Allafall nu ska jag ta tag i disken och städa undan (som vanligt, jag och Mattias är bäst på att skräpa ner och fort går det) och fixa så att det är mysigt och allt när Mattias kommer hem. I hemlighet så tycker jag faktiskt om att städa och sånt för man blir så nöjd sen när det ser bra ut, plus att jag ÄLSKAR att dunka musik på högsta volym när jag städar eller diskar, sen gå och dansa med skurmoppen medans man skurar golven, skämt och sido. Men nästan så, haha.




Såhär ligger Lucas och sover just nu. (han har ytterkläderna på sig för att jag inte ville ta av honom dom då han sov så sätt för då skulle han bara vakna och inte vilja somna om.)





Här har vi filmerna, tror han kommer att gilla "borta bäst men hemma värt" den är ju inte en sådan typisk tjej film som "all you've got" är. Men det är jag som hyr och han är såååå van, hehe.



Och självklart lite godis, själva pricken över i:et.

2 Kommentarer
Anonym:

hejsan! läste att du hade köpt "flickan som lekte med elden" så jag tänkte bara kolla vad den kostade på willys? funderar nämligen på att ge bort den i julklapp :)



SKRIVET DEN: 2009-12-11 KL: 19:07:01
Nathalie:

Hej! Den kostar 149 kronor på willys :)



SKRIVET DEN: 2009-12-11 KL: 19:09:49 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: