äntligen lite sol
2009-08-02 / 18:48:03 / Lucas 0-6 månader

sitter just nu här och kikar runt lite grann. Snart så kommer älskling och när han kommer byter det att jag får äta mat haha. Mamma är och hämtar upp honom i husum för hon skulle ändå skjutsa hem min systrar till deras far. Annars vad har man gjort idag? Ammat lucas typ haha. Fast nu ligger han och sover och det har han gjort ett himla bra tag ca 3 timmar tror jag det är faktiskt. Helle, hennes föräldrar och caroline var förbi här en sväng också för dom hade varit upp till umeå en sväng, så det var trevligt så länge det varade, hehe. Nu tittar iaf solen fram och jag hoppas den fortsätter göra det, är så tråkigt att campa då det bara regnar och regnar, man blir som så uttråkad.

Har föresten inte börjat skriva ihop förlossningsberättelsen ännu men kommer nog göra det snarast eftersom mattias kommer ju hit idag och då är det ju inte bara jag som tar hand om lucas. Iofs det har jag inte heller gjort utan min syster har varit jätte snäll och bytt blöjja på honom och hållt i honom samt min mor också, så det är klart att jag får hjälp men jag har bara inte känt att jag haft tid men jag ska ta mig tid till det, hehe.

Nej nu tycker jag lucas kan vakna för jag börjar bli väldigt rastlös och uttråkad. men nu ska jag sätta mig ute i solen och njuta och invänta på att lucas ska vakna.

2 Kommentarer
Anonym:

Kanske borde byta undertext:) Tänkte du väntar ju inte barn längre, du har ju ett :P



SKRIVET DEN: 2009-08-03 KL: 19:29:26
Nathalie:

Jo jag ska men måste hitta någon som kan med och göra en design, vill ha en helt ny nu när han har kommit till världen :)



SKRIVET DEN: 2009-08-04 KL: 20:26:12 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: