Hemfärd idag, skönt.
2009-08-09 / 10:17:44 / Lucas 0-6 månader

Så nu är man tillbaka i nordmaling ännu en gång, sitter just nu i sängen med mina små älsklingar. Lucas har varit vaken sen klockan 07.00 imorse och inte velat sova, inte likt honom men någon gång måste man väl upp tidigt också hehe. I fredags så var vi som sagt och firade min svärfar (mattias far) som fyllde 50 år, blev lite drickande och så och jag höll mig till colan som vanligt hehe. Gick och la oss vid 00.00-01.00 tiden någongång, Sen så igår for vi ju tillbaKa hit i nordmaling och det blev en väldigt lugn kväll. Lucas somnade vid 21.00 och sedan vid 22.00 gick jag och mattias och la oss i sängen och kolla på film efter det blev det sovdags. Nu idag så händer det väl inte heller så mycket, blir hemvärd idag. Vi har ju knappt spenderat någon tid alls hemma i lägenheten, har bara varit här och på sjukhuset typ. Ska bli skönt att komma hem och slippa campa, en anning less på det faktiskt. Hade det bara varit jag och mattias hade det varit en annan sak men nu när vi har Lucas så blir det så in i nordens varmt för honom både ute i vagnen och när han sover på natten, vilket gör att han knappt kan sova någonting. Så ja skönt ska det bli att komma hem

Vi lär ju säkert stanna här tills efter middagen iaf, sen så far vi och då ska vi även hämta Nelly (mattias katt) som ska bo med oss i lägenheten, får hoppas det går bra eftersom hon är en utekatt och ska bli en innekatt så får hoppas på det bästa, annars kanske man inskaffar sig en kattunge :D (a)

Nej nu ska jag se till så att man kan få lite frukost i magen och sedan mata Lucas och se om han vill sova om han inte somnar innan han äter.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: