Umeåresa med lucas
2009-08-04 / 20:24:56 / Lucas 0-6 månader

Idag så klev vi upp vid halv tio, eller var klockan 10? haha aja nångång vid 10 klev vi upp iaf. Så fikade vi och så och tog det lungt inne i husvagn eftersom det var alldeless för varmt ute för Lucas. Sen efter ett tag så blev det lite monligare och då bestämde vi oss för att fara upp till Umeå och var på Nolia mässan men vi hittade ingenting roligt! Mamma och Frans hittade litegrann. For dit vid klockan 1 och kom hem för 45 min sen ungefär. Allting gick jätte bra, Lucas var otroligt snäll, var vaken ungefär 1 timme av hela tiden.

Så jag har nog fått den underbaraste sonen i hela världen, fast det kan jag förstå att alla känner för sina barn men Lucas är så otroligt snäll. Så nu är han i Mattias famn och myser medans vi väntar på att det ska bli middag, blir jämt sen middag här har jag kommit på, hehe.


Får se vad som händer ikväll, mamma, mattias, annelie och frans ska dricka lite eller ah iaf till maten får väl se vad som händer med tiden hehe. Nej nu ska jag äta lite mat innan jag hungrar ihjäl.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: