trött, trött, trött.
2009-08-11 / 20:09:29 / Lucas 0-6 månader

hej!

Blir bara att skriva lite kort nu, är nämligen jätte trött för jag har varit uppe sen klockan 06.00 för att Lucas ville inte somna om. Iaf skulle vi vara på sjukhustet klockan 10.00 för att kolla hörseln på Lucas för dom gjorde inte det när vi var där förut. Allt såg bara bra ut och efter det så gick vi ner på staden och tog en fika med mattias syster och mina systrar, sen efter det så gjorde vi inte så mycket var på sjukhustet igen för dom skulle göra en extra koll på Lucas eftersom han hade en infektion förut så nu kollade dom att han mådde bra, vilket han gjorde.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer blir väl till att städa undan här i lägenheten för det ser förjävligt ut. Sen föresten så har vi nu tagit hit Nelly (mattias katt) och det funkar rätt så bra hitills faktiskt. men nu orkar jag inte skriva mer innan jag somnar på tagentbordet, kommer med ett roligare inlägg nästa gång förhoppningsvis hehe.

1 Kommentarer
Anonym:

när kmr förlossningsberättelsen? hur mår du nu efteråt? :)



SKRIVET DEN: 2009-08-13 KL: 16:35:30



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: