tisdag/onsdag
2009-08-19 / 13:08:08 / Lucas 0-6 månader

igår så var vi och hälsade på min mormor & morfar och fick väldigt mycket grejor av dom, bland annat tallrikar och vinglas. Fick även lite saft och bullar, haha. Sen dumma jag glömde ammingsnappen hemma (lucas vägrar ta brösten därför använder jag ammningsnapp) så han blev jätte hungrig och vi fick lov att fara hem, så mormor skjutsade hem oss. Måste hälsa på dom oftare vilket jag kan göra nu när jag är mammaledig ett år. Tänk om mindre än en vecka så börjar alla skola utom jag, kommer kännas hyffsat konstigt faktiskt. Men kan va skönt att ha ledigt också fast kommer nog ångra att jag sa det inom några måndader för då kommer jag vara rastlös och less på att vara hemma, hehe. Men det blir vad man gör det till. Min mormor jobbar ju på paradisbadet och dom har ju babysim där så jag bad henne att fråga henne när man får börja där så ska jag börja där med lucas så har vi någonting att göra iaf.


Idag så klev vi upp vid klockan åtta och vid tio for vi iväg med mattias pappa på rusta, jysk, öb och boom för att vi letade efter ljusstakar som man kan hänga upp på väggen och det fanns bara på boom vilket var det ställe vi var på sist. haha. Men nu är det köpt iaf och vi har hängt upp dom på väggen och nu håller mattias på att hänga upp hyllorna med, så får se hur det går hehe. Annars idag vettefan vad som händer, lucas ligger iaf och sover nu så jag passar på att skriva här vilket jag ska bli bättre på, känns som jag säger det i varje inlägg hehe. Ska dock också hitta kabeln till kameran så jag kan lägga in lite bilder, kanske lite roligare att läsa då? vem vet, men det ska jag göra iaf.


Nej nu ska jag se hur det går för mattias också kanske jag kan ge en hjälpande hand, who knows.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: