seg dag
2009-08-15 / 21:13:12 / Lucas 0-6 månader

hejhej.

idag har det inte hänt mycket alls, har bara varit hemma och tagit det lungt men känner mig helt knäckt ändå. Min mor och mina två systrar kom och hälsade på och jag klippte mammas och Angelinas lugg. Annars så har jag bara slappat framför tv:n och datorn och självklart lekt lite med lucas (det som går, haha). Han ligger nu och sover i mattias knä och jag funderar på om jag ska gå och lägga mig faktiskt, känner ögonen vill som inte hänga med längre. Gick och la mig 1 igår natt och fick kliva upp halv 7 för då ville inte lucas sova längre, but thats life and i love it.


annars har det inte hänt någonting roligt, ska nog mysa mig ner i soffan med älsklingar mina nu en liten stund sedan sova.



1 Kommentarer
Beffa:

Jag tycker att det skulle vara roligt att få se bilder från lägenheten! :)

Hoppas att allt är bra med er alla 3! :)

kram!



SKRIVET DEN: 2009-08-19 KL: 19:46:33 URL: http://beffa.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: