mysteriumet kanske är ett ufo? haha
2009-08-21 / 23:27:28 / Lucas 0-6 månader

Nu har Helena & Caroline precis farit hem. Vi har umgåts och spelat helt hysteriskt, riktigt roligt spel om du frågar mig! Var väldigt trevligt att ha folk på besök under en hel kväll och hitta på något sådant, tycker jag man borde göra fler gånger för visst kan man ha kul utan alkohol men det verkar inte dagens ungdomar fatta. Haha skriver precis som om jag inte vore ungdom men visst det är jag men inte som dom flesta som ska behöva festa varje helg och enda gången dom har kunnat höra av sig till mig är då Lucas har ploppat ut för att fråga om jag ska festa, hmm. Aja nog med det, jag, helle och carro gick ut på balkongen för att ta oss en rök innan dom skulle hem och då såg vi någonting blinka bakom bland träden och kunde fan inte komma på vad det var, helle blev lite smårädd och ville fort gå hem innan hon skulle inbilla sig allt för många grejjor haha. Mattias kom ut, men han kunde inte heller säga vad det var, så ett mysterium var det, kanske står något i tidningen imorgon om det? vem vet, kan hoppas så man får svar på vad fan det var.

Ja klockan är snart halv 12 och jag känner mig inte alls något trött och ändå har jag varit uppe sen 08,00, skulle vela känna mig trött så man kan gå och lägga sig och inte känna sig allt för trött imorgon menmen. Färgade ju som sagt mitt hår idag, för avfärgning sen när jag skulle bleka det då börja det skumma från flaskan (?!), Fattar inte varför för jag hade inte låtit flaskan stå nå länge alls och har kunna låtit det stått ett tag utan att det skummar, men ja vad gör man? Blekningen tog iaf ingenting så måste köpa nytt för nu ser jag ut som en morot i håret, skit snyggt! Men lider inte för det, vill bara ha det blondt, kan inte bestämma mig vilken hårfärg jag ska ha utan vill färga håret hela tiden, kul tycker jag.


jaja nu ska jag inte babbla på något mer utan ska se om det finns något vettigt att göra, klart det finns men är för lat för att göra något just nu.


1 Kommentarer
evelina:

sv; ingen är finare än dej älskling! :)



SKRIVET DEN: 2009-08-22 KL: 19:26:11 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: