lite sömn men mitt eget fel
2009-08-05 / 17:36:41 / Lucas 0-6 månader

igår somnade jag senare än tänkt, mkt senare. Vi satt och spelade plump jag, mamma, min moster, hennes man och mattias och jag kollade på klockan och den var 01.30 och då var det ingen idé att gå och lägga sig eftersom Lucas vaknar alltid vid 2 tiden, så vi fortsatte spela plump eftersom att vi inte spelat klart och ja vid 01.50 så vaknade Lucas och han åt lite grann men åt inte färdigt sen gick vi över till mammas husvagn och la oss och jag matade färdigt Lucas. Senast jag kollade på klockan så var den 03.30 så någon gång därefter somnade jag. Kunde dock inte heller somna fort eftersom mattias hade druckit och då snarkar han alltid hehe. Fast jag ska väl inte klaga som han har fått stått ut under tiden jag var gravid.

Vi klev upp vid 11.30 men inte hade jag fått någon riktigt sömn under natten, kom inte riktigt ihåg vad klockan var då Lucas vaknade och ville ha mat. Vaknade av att man höll på svettas ihjäl typ för det var så in i nordens varmt i husvagnen. Sen idag har jag inte gjort mycket alls, Lucas somnade på soffan i Annelies (min moster) och Frans (hennes man) husvagn och lika så gjorde jag, fast fick inte sova nå länge då Lucas vaknade och ville äta, men lite har man ju fått vilat iaf.

Så nu sitter mattias med Lucas och myser medans jag sitter här och skriver och inväntar middag, nog första tidiga middagen på länge och ändå är klockan 17.34, så så tidigt är det ändå inte men för oss med tanke på att vi ätit middag vid 21.00 tiden om inte senare.´

Nej nu ska jag göra någonting nyttigt? haha får se hur långt jag kommer med det, så hörs vi i nästa inlägg,


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: