kvällen blev lyckad enligt MIG.
2009-08-30 / 00:16:01 / Min vardag

helvete hade skrivit värsta mycket, kommer åt någon jävla knapp och allting far bort!!!!

Iaf gårdagen började med att vi tog 12.45 bussen in till stan mattias gick på systembolaget och sedan tog jag, han och helle 13.25 bussen hem igen. Mattias hoppade in i duschen och jag började packa Lucas grejjor som han behövde ha med sig till sin mormor. Sen kom mamma och hämtade oss och skjutsade oss till Denise som skulle klippa mig och helle. Skulle egentligen göra en ny frisyr men det blev inte så, varför vet jag inte men få bli någon annan gång, nöjd blev jag iaf. Sen hämtade mamma oss igen och vi for hem till henne och käkade. Efter att vi käkat så var det bara att knäppa upp en bärs och börja fixa sig. Vid 7 tiden någongång så hämtade lilian oss och festen kunde börja. Vi spelade lite ölspel och samtalade. Jag hade riktigt rolligt, vilket inte vissa andra hade´. Fast det jag inte "vet" det lider jag ju inte av eller hur? Anyhow så kom lilian och hämtade oss och vi skjutsade hem bror min och sedan for vi på max och käkade och var hemma vid 03.30 någongång, somnade väldigt fort. Fast bakis blev jag inte, utan seg men det blir man ju jämt då man druckit så riktigt lyckat.


känns som jag sviker dig gång på gång, känns som vad jag än gör så tycker du det är fel gjort av mig. Allt jag gör så ser du ut som du suckar varje gång för att du blir så less på hur jag sköter allt. Fråga ingenting, jag håller allt inom mig som jag alltid gör, får ändå inte ut någonting nyttigt utav mig utan jag kommer bara med ursäkter som du tror på gång på gång. Sådan är jag, håller allting inom mig, sätter ett leende på läpparna och allting är bra, eller hur? Jag kan inte tala med någon längre, inte ens dig.

2 Kommentarer
Anonym:

Livet är inte alltid lätt, men vet du vad? Det ordnar sig alltid :) På ett eller annat sätt. Se bara till så att du och Lucas mår bra! Resten är inte ditt ansvar. Livet är långt och du är fortfarande ung. Mycket kan hända, bra som dåligt, men jag vet att hur livet än ter sig så kommer du klara dig galant! :) Jag hejar på dig!



SKRIVET DEN: 2009-08-30 KL: 14:27:47
helle:

va menar du med de du inte vet lider du inte av? :P



SKRIVET DEN: 2009-08-31 KL: 22:37:26



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: