haft seeeegt internet,
2009-08-14 / 09:38:18 / Lucas 0-6 månader

har inte skrivit på några dagar för att vi har bara haft mammas mobila internet och det har gått så in i nordens segt så jag har inte orkat, tar hundra år att ladda upp en sida, men så igår fick vi internet! Så nu går allt fort och snabbt som det ska göra, hehe. Vad har vi gjort dom här dagarna då? ja vi har varit inne i stan och gjort ärenden också har vi haft besök varje dag sen i måndags och idag ska älskling tvätta och jag ska städa, roligt va? men det måste göras för vi har skjutit upp det sen i måndags så att nu är det dags. Lucas ligger nu och sover så ska ta chansen att äta lite frukost innan han vaknar och är hungrig.

Sen nu i helgen så lovar jag att jag ska skriva en förlossningsberättelse. har haft mycket att tänka på denna vecka så har inte funnits i mitt huvud, men i helgen då du, då ska jag försöka få den gjord.


Har inte mycket att skriva faktiskt, har ni inte förslag om vad ni vill veta? Ni kan ju kommentera med frågor eller vad som helst om vad ni vill veta eller så.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: