guitar hero - metallica
2009-08-26 / 09:57:20 / Lucas 0-6 månader

igår så tog vi som sagt 09.46 bussen in till sjukhuset för att väga Lucas, han vägde nu 4810 gram och var 56 cm lång. Efter att vi varit på BVC så gick vi ner till john bauer och träffade helle och jessica samt mattias bror daniel. Vi gick på stan en snabbis och jag köpte amningskåper på babyproffsen och sedan gick vi till villakiosken för att ´helle och dom skulle spela volleyboll. Sedan tog jag och mattias 13.00 bussen ut till högland för att hämta min lillasyster från skolan också tog vi 13.36 bussen tillbaka till stan, handlade lite mat och sedan for vi hem.

Idag så blir det till att ta 10.46 bussen in till stan, egentligen hade vi inte tänkt att fara till stan idag men mattias blev så sugen på att köpa guitar hero - metallica så det blir så ändå. Vi är dessutom utan vatten från 09.00-16.00 idag.

Sen händer det inte mycket mer, vill ha fredag nu för jag ska dessutom klippa mig då!

2 Kommentarer
Susanne Euvel:

sv; Tack, det känns verkligen helt underbart.

Nu får man slappna av igen. :)



SKRIVET DEN: 2009-08-26 KL: 12:55:12 URL: http://ultrapid.blogg.se/
evelina:

skulle ni ut på fredag? :D

ska lucas till oss då? :D:D

<3



SKRIVET DEN: 2009-08-26 KL: 15:00:15 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: