festligheter och viskleken.
2009-08-01 / 14:44:25 / Lucas 0-6 månader

Igår så vart det lite fest här i husvagnen! Jag drack ju dock ingenting eftersom jag ammar, men min mor och massa andra drack och vi körde viskleken haha! Riktigt roligt det kan vara ändå än fast man inte tror det, som jag sa "every little thing gonna be alright" men det blev i slutändan "glögg, glögg, glögg" haha hur får man det till glögg, glögg, glögg? Lite små roligt. Lucas somnade vid 22.00 tiden igår och jag gick och la mig vid 00.00-00.30 någon gång och vet ni vad? Lucas vaknade inte förns klockan 04.00 och ville äta, sen inte förns vid 07.00 sen vid 10.00, så jag låg i sängen ända tills 11.00 idag, riktigt skönt och jag känner mig väldigt utvilad vilket är ett stort plus. Nu ligger han och sover igen och jag ska snart följa med min mamma och handla lite mat tills ikväll osv, så min moster och hennes man lär nog vara barnvakt till Lucas medans, han ligger ju ändå bara och sover så.

Imorgon kommer min älskling hit och gud vad jag har längtat, visst jag träffa honom igår men jag är som så att jag vill vara med honom dygnet runt, samt Lucas, min andra älskling. Kan ni tänka er? Jag är mamma, jag har hand om ett liv, jag ger honom mat, kärlek och närhet. Jag har alltid haft en önskan om att bli en ung mamma men aldrig att jag skulle kunna planera att skaffa barn utan det bara hände och jag har aldrig varit lyckligare. Jag skulle inte vilja byta mitt liv mot någons, att jag har både mattias och lucas är det bästa som någonsin hänt mig. Och jag och mattias har fått världens snällaste son, han gråter aldrig förutom när han är hungrig eller riktigt sömnig (som jag nämnde i förra inlägget). Men jag är så stolt över honom, än fast han inte förstår så mycket men jag tycker han är riktigt duktig.

Jag har tänkt mig att försöka skriva ihop en förlossningsberättelse idag men kan ingenting lova, men ska försöka så gott jag kan hehe. Nej nu ska jag ta och avsluta här och följa med min mamma och handla.


1 Kommentarer
Louize:

Jag blir så glad varje gång jag läser din blogg.

jag ser fram emot din förlossningsberättelse =)

Känner 9 st som ska ha nu under sommaren.

du och 2 till har fått :)



Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra.



Kram





SKRIVET DEN: 2009-08-02 KL: 16:17:52 URL: http://marianova.com/users/whimsical



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: