en seg dag.
2009-08-06 / 21:15:29 / Lucas 0-6 månader

idag så klev vi upp vid 11 och käkade frukost och så, sen har vi inte gjort så mycket idag faktiskt. Har varit en slapp dag med lite kortspel och så. Har nyss kollat på unga mödrar och ska snart nog lägga mig och sova, ska blir en tidig kväll ikväll. Har tänkt på en sak och det är unga mödrar på tv som gör att folk tycker så illa om unga mammor, pga av dom röker mitt framför barnet och inomhus osv, det är min åsikt iaf. Sen så är det inte många som är tms med pappan till barnet heller, kan säga en sak, hade inte mattias velat ha barn så hade jag inte behållt det själv, samma sak om jag visste att mattias ville behålla det men inte skulle ha funnits där, hade mattias varit en sån person hade jag heller inte behållt Lucas för att jag vet hur det är att vara utan pappa och jag säger bara en sak: MAN BEHÖVER EN PAPPA! så är det bara. Men jag har tur, för jag vet att än om det tar slut mellan mig och mattias så kommer han alltid finnas där för Lucas, han skulle aldrig lämna honom bara för att vi inte var tms. Fast som tur är så tror jag på mig och mattias, kommer att kämpa tills jag inte kan kämpa mer för att ha kvar honom, så det så. Men nog talat om det.

Imorgon så är det fredag och då ska vi in till staden för att mattias ska på miroi och prata med dom och fixa nå papper och jag ska hitta myggnät/regnskydd till vagnen. Också ska väl mattias hitta någonting att köpa till sin far. Sen så ska vi vara hemma för att BVC (barnvårdscentralen) kommer på hem besök och ska väga Lucas osv. Sen efter att det är färdigt så ska vi upp till husum för att fira mattias far på 50-årsdagen. Så kommer vi sova kvar där och sen upp till nordmaling igen på lördag, så vet inte om det kommer bli någon bloggning imorgon men med lite tur så klämmer jag in det på något sätt.

1 Kommentarer
evelina:

hur har du fått designen som? :p

riktigt fin :)

men man är väl en proffs fotograf(a)

haha :D



saknar er, å lucas är såå söt så man vill bara ta bilden på nåt sätt å krama om den :)

haha, kram på er :)<3



SKRIVET DEN: 2009-08-07 KL: 19:55:43 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: