woho äntligen fint väder.
2009-04-10 / 19:04:02 / Min vardag

var ett tag sen jag skrev nu.
fick ju lov igår, hur skönt som helst, måste ta tag i att snacka med mamma också. Skulle egentligen till försäkringskassan igår och prata om föräldrapenningen men dom hade stängt så får tar det på tisdag istället då jag ändå ska in eftersom jag och mattias ska på en "föräldragrupp". Annars så igår gjorde vi inte alls för mycket satt och spela kort (jag, mattias, helle & Angelina). sen såg vi på en film och gick och la oss. Sen idag så vaknade vi vid halv tolv och klev upp och fika, lite senare följde vi med mamma och Angelina hem till Annelie & Frans, gjorde inte allt för mycket där utan mamma skulle bara hämta brorsan. Sen så for vi hem och käkade och så har vi spelat lite yatzy, lite små roligt ändå.


vet inte riktigt vad som händer senare ikväll eller jo det blir ju singing bee, haha som vanligt.
annars så lär jag bara ligga och mysa med älskling och få rå om honom medans man kan!

3 Kommentarer
Milly:

Sitter och kikar på det nu, kändisspecial ikväll :P Hm, verkar vara mycket att fixa inför ett barn med en massa myndigheter.. Drygt :/



SKRIVET DEN: 2009-04-10 KL: 22:10:05
Nathalie:

hehe yes.

jora rätt mycket att fixa men enbart roligt för då kommer man nån vart och det känns att det börjar närma sig och man känner att det verkligen händer :)



SKRIVET DEN: 2009-04-10 KL: 23:43:07 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/
Milly:

Ja, det kan jag tänka mig :) Iih, lycko! haha



Hoppas det snart är dags för oss också..



SKRIVET DEN: 2009-04-11 KL: 09:58:57



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: