allt från himmel och jord
2009-04-06 / 21:02:25 / Graviditet

jag vill ha min älskling brevid mig hela tiden. Jag skiter ifall folk säger att man blir less på varandra om man är med varandra för mycket men jag vill att han ska få vara med i min graviditet under varje sekund som går. visst det kanske inte händer något hela tiden men jag känner att jag behöver honom. Det var som i torsdags då vi skulle till barnmorskan då skulle mattias ta 10 bussen in så jag skickade först sms på sms men fick inget tillbaka så märkte jag att jag inte fick någon leveransrapport tillbaka så jag ringde och märkte att han inte hade mobilen på! Jag fick seriöst panik, för jag vill ha med honom. Så jag skickade ett sms till hans far som sedan ringde upp mig, då fick jag reda på att han hade försovit sig men precis hunnit med bussen och att han inte hade nå batteri på mobilen. Jag blev lättad upp till tusen, vet inte ens om jag hade velat gå dit om inte han var med. hm kanske låter lite löjligt men skit i det, jag vill ha med mattias under allt som händer med lillpyret och jag vet att han vill vara med varje sekund också!
aja nog skrivet om det.



idag så drog jag från skolan vid halv två och träffade min älskling. Vi gick på hemtex och köpte lakan till den nya sängen och sedan så for vi upp till hans broder, så grymt söt unge han har alltså! får mig att längta ännu mer efter våran sötnos! annars så blev jag hemskjutsad vid 3 tiden av mattias kompis och somnade till vid halv 5, var så in i nordens trött. vaknade till vid halv sex och kom på att jag måste ju laga mat. som tur så var det bara potatisbullar så det gick på en kvart. hm sen såg jag på unga mödrar och fick några snygga kommentarer av angelina samtidigt. ehm efter det så har jag inte gjort så mycket suttit framför denna sak och pratat i telefonen. har nyss lagt angelina i sängen så hon ligger och kollar på film och somnar snart hoppas jag, blev lite sent idag. ska helst lägga henne senast åtta annars blir hon så gnällig på morgonen, men det ordnar sig.

puuh känner verkligen att jag inte orkar med skolan, vill bara hoppa av nu. kommer verkligen inte att gå den linjen efter jag har varit mammaledig. Jag vill göra någonting som jag tycker är roligt. hm frisör, kyss mig nånstans för där kommer jag aldrig in, synd jag som verkligen gillar att hålla på med hår och klippa och så. så jag funderar faktiskt ganska starkt på att gå samhälls och plugga till polis, skulle vara riktigt coolt tycker jag. Vad kan man mer plugga till på samhälls? måste ta mig en riktig funderare på vad jag ska välja för linje för IT-Media på john bauer kan suga ...... har lust att ta ett snack med mamma om skolan också, fast tror knappast att hon kommer gå med på att jag kan hoppa av + att man inte får några pengar inte bra inte bra. och då får inte mamma sitt bidrag heller om jag inte går i skolan. hm får ta ett snack med mamma om att jag aboslut inte trivs där och att jag ska välja någonting annat efter mammaledigheten, så får gå om ettan igen haha. men värtne, skulle ha lyssnat på mamma från första början och inte tagit john bauer men lätt att vara efter klok.



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: