every little thing gonna be alright
2009-04-01 / 10:15:38 / Graviditet

igår fick jag reda på att min morfars syster dog i kool iförrigår. usch vad hemskt! måste fara och hälsa på morfar och se hur han mår, var länge sen jag var där nu och tror nog han skulle bli glad om man kommer förbi en sväng, lika bra.

annars så har jag faktiskt inte gjort så mycket, skulle till tandläkarn idag trodde jag men det var tydligen nästa onsdag. sen igår så gick jag ju in i vecka 25, oh det går undan nu haha. får ta och lägga upp en bild senare idag på magen när jag kommer hem och skriva lite vad som händer med bebis denna vecka. och föresten så kände Emelie en spark igår, haha lite småkul när man såg hennes min, lite klockrent tycker jag. iaf ska jag ju till barnmorskan imorgon och då börjar hon mäta min mage och kollar om jag går efter kurvan, spännande spännande. längtar så jag får höra lillpyrets hjärta och få veta att h*n mår bra. inte länge kvar nu faktiskt endast 3 månader, hur fort går inte det? jättefort än fast man kanske inte tänker på det. tycker ju nyss att jag fick reda på att jag var gravid och bara hoppades på att mattias skulle gilla tanken att skaffa barn, och se så tur man har det gjorde han. underbart!

kommer fan ingen vart med denna jävla webbtidning, tror nog jag kommer byta linje efter att jag varit mammaledig, känner inte alls nått intresse här. bara drygt att ta sig igenom vardagen känns det som, fast det värsta är att jag kommer få gå med 94:orna när jag egentligen ska ha gått ut haha. men sånt får man ta. får se vad jag gillar bättre att ta för linje än den här, man lär sig ju seriöst ingenting utan sitter bara framför den hära himla datorn och gör annat så känns som jag kommer byta.

aja nu ska jag försöka fortsätta med min intervju med takida så jag iaf kan bli klar med en artikel efter som man ska vara klar med 2 st tills på fredag och plus översätta det till engelska, uscha.

3 Kommentarer
Erika - miliams mamma (snart 2 barns mamma):

Sv: Haha okej. Vet du om programet är ärligt då ?:P



SKRIVET DEN: 2009-04-02 KL: 09:47:28 URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
helle :D:

JO det är nog possitivt iom att du behöver nog ett jobb i framtiden och det är nog lite lättare att fixa om du byter till en bättre linje (: men jag tycker ju att det ska bli sommar nu så det blir lite mer spännande :D



SKRIVET DEN: 2009-04-02 KL: 21:52:09
Nathalie:

sv: haha eller hur ge mig soooommmmmmaaar :D



SKRIVET DEN: 2009-04-02 KL: 21:55:09 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: