två siffrigt!
2009-04-05 / 14:38:45 / Graviditet

nu är det endast 99 dagar kvar till beräknad födelse! alltså tvåsiffrigt alldeless nyss var det ca 150 dagar, tiden går väldigt fort, helt otroligt!

annars så i fredags så for vi till mattias kompis och dom festade lite, det var trevligt.
och igår så satt vi bara vid tv:n och tog det lungt, lär nog bli samma sak idag, men
det klagas inte, utan bara mysigt vettja. hmm vad händer annars i veckan? jadu
tandläkarn på onsdag iaf sen så vet jag faktiskt inte, skönt med snart lov!
då ska jag vara så mycket som möjligt med min älskling så han blir less
på mig haha! måste ju ta chansen (a). vill egentligen bara att soc ska ringa
och säga, ni har fått lägenhet! då skulle jag bli överlycklig men vi får väl se
hur lång tid det tar innan dom ringer, en evighet.

jaja nu ska jag fortsätta titta på tv:n och pussa på min älskling.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: