skola, skola, skola.
2009-04-07 / 19:45:13 / Graviditet

jag funderar starkt på att hoppa av skolan. vill inte gå IT-Media och jag får ingenting gjort på lektionerna för att jag inte har intresset. Allt hänger på att mamma ska godkänna det, vill ju inte göra henne besviken hehe. Annars idag har vi haft matteprov och det gick väl sådär, svarade iaf på hela g-delen så får se hur det gick annars så på datakunskapen gjorde jag ingenting för jag hade inte med mig datorn. sen imorgon ska jag till tandläkarn, huvva vill icke. annars så vet jag inte alls vad som händer i veckan, får ju lov på torsdag skönt! ska nog vara med mattias hela lovet hoppas jag på, jobbigt att vara utan han ju ^^.  så på nästa vecka på tisdag så ska vi till en föräldragrupp för att få information om förlossningen osv. Annars så har jag nog ingenting alls planerat på lovet, får hitta på någonting roligt tycker jag, medans man kan.


Idag gick jag in i vecka 26.

I vecka 26 är medelkroppslängden 35 cm från hjässa till häl och barnets medelvikt är 900 gr. Huvudets omkrets är nästan 25 cm.Ögonlock och ögonfransar är mycket väl utvecklade. Fingrarnas naglar är välutvecklade men ännu finns det inga naglar på tårna. Armar och ben får sina slutgiltiga proportioner. Ditt barns hicka uppfattar du som små rytmiska kittlingar.


2 Kommentarer
Amanda:

LYCKA TILL! :)



SKRIVET DEN: 2009-04-07 KL: 23:32:32
Nathalie:

tack så mycket (:



SKRIVET DEN: 2009-04-08 KL: 09:06:50 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: