ont i ryggggeen!
2009-04-24 / 23:09:39 / Min vardag

idag har det inte hänt allt för mycket. Hade nationella i engelska i morse och det gick väl bra antar jag. Sen var vi lediga från 9.00 till 12.15 så jag och emelie satt bara rakt upp och ner typ. Sen hade vi webdesign och skulle få feedback om webtidningen men jag fick knappt någon feedback eftersom jag ej gjort någonting hehe. Men sen vid 13.15 så fick vi sluta och då gick vi upp mot stan och träffade nathalie och vid 15.45 så for jag hem och käka och så.

Är hemma hos helle nu och vi har inte gjort så mycket sett på tv och umgåtts. Men imorgon så blir det att bada vildmarksbad och grilla, lite nice.

har haft så in i nordens ont i ryggen hela dagen fyfan säger jag bara. undra hur det kommer då vara i ca 8:e månaden? usch vill inte veta haha.


saknar dock mattias enormt mycket men hoppas på att få träffa honom på onsdag annars vet jag inte vad jag ska ta mig till, för en hel vecka utan honom kommer inte funka, då går jag under!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: