helgen
2009-04-19 / 14:11:03 / Min vardag

ihelgen så har jag varit med älskling. Vi har inte gjort allt för mycket. I fredags så mös vi framför tv:n och såg bland annat singing bee. Igår så for vi och köpte godis, spelade lite spel och myste framför tv:n och idag vet jag inte vad det blir, lär väl bli att mysa framför tv:n ännu än dag, men det är mysigt man ska inte klaga, sen finns det inte så mycket mer att göra.

usch skola imorgon, får se hur jag klarar mig igenom det.


känner att jag har ingenting att skriva om så får återkomma senare.

2 Kommentarer
Milly:

Tråkigt med skolan :/ Ibland blir det inte som man vill.. Förstår att det inte är så lätt att koncentrera sig när man har nått mycket roligare (och mer efterlängtat) att sysselsätta sig med än skolarbete.



Hoppas det löser sig på ett eller annat sätt.



SKRIVET DEN: 2009-04-19 KL: 14:21:45
Nathalie:

jo men precis,

ja allt löser sig i slut ändan :)



SKRIVET DEN: 2009-04-20 KL: 16:24:04 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: