första dagen i skolan efter lov.
2009-04-20 / 16:29:23 / Min vardag

som sagt igår så blev det bara tv tittande och lite spelande också.

idag så började jag inte förns kl 12.15 så jag fick en sovmorgon och hur lyxigt är inte det när jag har min älskling här, han ska vara här tills imorgon eftersom vi ska till föräldragruppen då så jag får en långhelg med honom, lyyyx! annars så började jag och emelie inte dagen så bra för att vi blev av med internet i en vecka för att vi spelade lite icy tower. haha! så ja vi får se hur det kommer att gå och jobba för mig denna vecka.

Annars så går jag bara och väntar på att soc ska ringa och helst säga att dom hjälper till med en lägenhet men att annars om dom inte gör det så kan dom gärna få höra av sig så man se över andra alternativ och planera hur man annars ska göra. Det närmar sig ju dag för dag så om man tänker efter så är det inte alls länge kvar.

nej nu ska jag gå ner och äta, känner mig jätte hungrig.
synd att unga mödrar har slutat gått annars hade man
ju iaf haft nått att göra idag haha. men något hittar
jag säkert på kan man väl hoppas på.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: