finfint väder!
2009-04-25 / 23:31:53 / Min vardag

sovde hos helle inatt, vaknade vid halv 12 och vilket kanon väder! kändes verkligen som sommar ute tyck ja, var ca 16-18 grader i skuggan, inte illa. Vi grillade och så medans vi väntade på att vildmarkbadet skulle värmas upp vilket tar sin tid. Men ändå så badade  vi inte för allting blev så sent och mamma kunde inte hämta mig nå senare så det får ta och bli en annan gång. synd för jag var verkligen taggad på att bada! menmen.. annars så hemma har jag inte gjort så mycket, helle följde med mig hem och vi satt och spela "öviksspelet" med mina systrar, yngsta systern vann! haha.


så just nu sitter jag och äter mackor och dricker oboy, ska snart ringa älskling och prata lite med honom och sen sova. Har ju en helg utan mattias vilket kanske låter skönt i era öron men jag saknar honom bara och vill ha honom här, känns så tomt utan honom, men har haft en trevlig helg med helle iaf, positivt. Men får träffa honom på onsdag!

imorgon så är det söndag och förhoppningsvis lika fint väder så får se vad som händer då, inte för att det finns så mycket att göra, Angelina frågade om jag kunde följa med henne till stora lekparken i stan eftersom jag lovat henne det så länge nu så det blir nog att man följer med dit. Annars så är det snart en ny vecka men skönast med denna vecka är att vi endast går 3 dagar i skolan! skööönt.


nej nu ska jag fika klart sen ska jag krypa till sängs och prata med mattias och sedan sova.
sov så gott!



2 Kommentarer
josefin:

har du lagt ner bloggen nu? det är så kul att läsa din blogg! :) hoppas du fortsätter.



SKRIVET DEN: 2009-05-01 KL: 18:02:07
Nathalie:

nejnej, lägger inte ner den, har bara inte blivit nått att jag skrivit men ska försöka bli bättre på det hehe :)



SKRIVET DEN: 2009-05-04 KL: 19:11:17 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: