every little thing happend for a reason
2009-04-16 / 22:51:16 / Min vardag

det gick bra på försäkringskassan idag iaf. dom skrev in till mig att jag inte hade någon inkomst och så, så det är löst nu iaf. annars så efter jag och mamma varit på försäkringskassan så gick jag och helle (som följde också med till försäkringskassan föresten) på max och käkade, riktigt gott! sen så gick vi tillbaka mot staden och gjorde inte så mycket utan väntade på att bussen skulle gå. Så när man kom hem så har man suttit vid datorn tills det blev mat sen efter maten så satt jag vid datorn en liten stund till tills mina systrar kom och skulle baka kladdkaka och sockerkaka med mig! sen medans vi väntade på att dom skulle bli klar i ugnen så spelade vi yatzy, gick verkligen kasst för mig, förlorade båda gångerna haha. sen efter att dom farit tillbaka till sin far så har jag pratat med älskling.

saknar verkligen honom nu alltså, han har gått och blivit lite sjuk också. Tur att han kommer till mig imorgon så får jag pyssla om honom och mysa såklart! Hatar verkligen att sova utan honom, ge oss en lägenhet så man kan få bli en riktig familj någongång! Mattias kommer dock inte förns någon gång vid 5 kanske så innan dess ska jag ta och städa och göra lite sånt roligt!

Föresten så med skolan så kommer det bli iaf att jag går kvar denna månad ut sen får vi se hur det blir efter det.
känner att orken finns inte där + att jag inte har något intresse vilket gör att jag inte gör något på lektionerna. Men nu ska jag vänta till älskling her på mobilen igen så jag kan få prata med honom innan det är dags för sängen!

1 Kommentarer
Evelina:

som sagt, tur i kärlek och otur i spel ;P

hahaha <3

det var mysigt iaf :D<3



SKRIVET DEN: 2009-04-17 KL: 22:47:24 URL: http://evestrandberg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: