det tar på kroppen
2009-04-22 / 17:59:52 / Min vardag

uhh, känner mig helknäckt, kände mig så igår också. Tar verkligen på kroppen nu och gå i skolan alltså! Blir trött så fort jag kommer hem och varrar ner. Fick dessutom veta att min kusin har fått 1 år & 9 månaders fängelse, suger!! men det är väl sånt man får leva med antar jag ... Annars i skolan idag så hade vi först mediekunskap, vilket suger! sen på eftermiddagen hade vi gympa fast det gick jag inte på, ger ingenting kan inte få ett betyg där ändåså. Så tog 2 bussen hem och Angelina klev på vid höglandskolan. Helt otroligt hon har inte gnällt någonting, inte ens frågat om hon får ringa till en kompis utan hon har lekt med sig själv hela tiden, vet inte hur länge sen det var hon gjorde det. Känns riktigt skönt för jag känner mig inte pigg för fem öre. Känner mig både slut i kroppen och inte alls på något humör alls, känner mig nere men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad exakt.

Får ialla fall hoppas på att jag kommer isäng riktigt tidigt ikväll orkar inte vara såhär trött och känna mig nere samtidigt, särskillt inte när jag är barnvakt eftersom då känns det bara riktigt jobbigt att ens kliva upp att göra någonting. Men imorgon ska jag prata med Håkan igen om skolan sen så går vi ju bara till lunch så då ska jag till försäkringskassan och prata lite yttligare med dom för att få svar på saker och ting.


nu tänker jag lyssna på musik och skriva, jag älskar att skriva dikter bland annat om ni ville veta det.

2 Kommentarer
Milly:

Ja, du har ju gått länge nu så det är ju förståeligt att du är trött.. Och för att du är nere, det kanske bara är hormonerna som spökar ;) Har du inte skitont i ryggen? Det är sånt jag är rädd för..



SKRIVET DEN: 2009-04-22 KL: 18:13:47
Nathalie:

sv: Jo det är förståligt, men riktigt irriterande ^^

jo jag kan ha skit ont i ryggen till och från men det klarar jag av inte att vara trött och nere, tycker inte om sånt.



SKRIVET DEN: 2009-04-22 KL: 18:18:46 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: