dålig bloggning.
2009-04-02 / 21:52:27 / Graviditet

för det första vill jag tacka helpmehelpyou.blogg.se för min snygga design!

sen så kunde jag inte skriva igår för en klasskompis hade råkat tagit min laddare till datorn så hade inte nå batteri till datorn och sen så ska jag lägga upp bilder jag lovar, men det kommer imorgon´för nu orkar jag inte för jag är trött hehe. annars idag så gick vi bara halv dag och sen kl 13.00 hade jag en tid hos barnmorskan och allt gick bra. lillpyret slog 164 slag/min och mitt "järnvärde" hade gått upp så tabletterna funkade men ska ändå fortsätta äta dom. hm ja annars var det inte så mycket mer att säga om det förutom att allt såg jätte bra ut och det är jag ju verkligen glad över, det betyder ju mest.

imorgon så går vi halv dag också så sen ska jag till husum och vara med min älskling, inte så ovanligt men så värtne. vet inte riktigt vad vi hittar på men det skriver jag i helgen vettja,

hm ja nu ska jag lägga mig och kolla på 90210 och sedan sova så god natt :)

2 Kommentarer
Milly:

Är stensäker på att det blir en grabb :) har ni kollat könet?



SKRIVET DEN: 2009-04-03 KL: 09:16:26
Nathalie:

haha jasså (;

ja vi kollade och då visade det sig vara en liten pojke (:



SKRIVET DEN: 2009-04-03 KL: 10:38:49 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: