ännu en ny vecka
2009-04-06 / 13:13:35 / Min vardag

idag ska vaknade jag vid kvart över nio och klev upp och gjorde mig iordning. sen så gick jag och älskling till bussen, tyvärr så hade älskling slut på pengar på busskortet så han fick ta 1 bussen istället så nu väntar jag på att vi ska få rast så jag kan gå och möta mattias och sen gå på hemtex och kolla efter sängkläder eftersom han beställde en säng förra helgen och den kom idag och vi har inga så stora lakan som behövs till sängen så då ska vi köpa det. usch hatar när det blir vardag igen för då måste jag fara ifrån mattias och det känns så tomt! hoppas bara på en lägenhet skulle underlätta så himla mycket!

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, får ibland sånt hjärnsläpp, sen vet jag inte om jag har nå många läsare här heller men annars skulle ni gärna få kommentera och skriva vad ni skulle vilja veta om mig eller om det är nått ni är nyfikna på osv.

hm nu ska jag försöka fortsätta komma på nånting till dessa förbannade artiklar,
usch gillar dom verkligen inte och kommer ingen vart,
inget intresse, inget jobb från nathalie! haha.

2 Kommentarer
Milly:

Hoppas ni får en lägenhet snart! Har ingen egen erfarenhet men soc. verkar inte vara så snabba direkt..



SKRIVET DEN: 2009-04-06 KL: 14:43:17
Nathalie:

nej dom är verkligen seg men dom har ju mycket att göra.

men det får ta högst 4 månader så.



SKRIVET DEN: 2009-04-06 KL: 16:24:35 URL: http://ungmammanathalie.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: