90210
2009-04-08 / 20:21:02 / Min vardag

just nu så har jag lagt angelina i sängen så nu är det bort gjort och nu sitter jag här och ska slänga igång ett 90210 avsnitt och invänta att min mor kommer hem från jobbet så jag kan få beställa ett par mammabyxor och en tröja, äntligen. annars idag så har jag inte gjort allt för mycket, klev upp klockan 6 imorse och tog sju bussen för att jag skulle vara hos tandläkarn halv åtta, känns nu att jag varit uppe ett tag. så lagade två tänder och fick en ny tid den 11 juni och ska laga ett till hål. tycker jag varit jätte duktig på att sköta tänderna sen jag blev gravid men ändå så har jag mer hål än när jag inte borstade tänderna, skumt. Aja ska iaf försöka ta ett snack med mamma om skolan, vill hoppa av. Fast imorgon så går vi halvdag sen är det påsklov, lite efterlängtad. så har ju hela lovet på mig att prata med mamma också men hon vet iaf om hur det ligger till så ingen fara där inte.

nej nu ska jag ta och kolla på 90210 så bjuder jag på en bild på min syster Angelina!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: