Sova ut imorgon!
2011-07-03 / 23:12:32 / Min vardag

Godkväll!


Nu har jag gjort klart näst intill allt i lägenheten! Endast hyllor och sånt som ska upp och kartonger ska ner i förådet, men annars så. Vad gör jag annars då? hm, Helle var här för ett tag sedan och lämnade hennes högtalare som jag ska låna eftersom Lucas hade sönder mina för ett tag sedan annars så gör jag typ ingenting, lyssnar på musik och längtar tills jag blir trött och får sova, imorgon ska jag sova ut utan att någon eller något väcker mig! Sen så ska jag nog på stan med Nathalie en sväng eller så typ.

Ja annars har jag väl inte så mkt mer att säga just nu men kan bjuda på en bild på Lucas då han var ute och körde motorcykel idag i lekparken ;)




så ser han ser ut, haha! Tycker han kan komma tillbaka till mig <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: