I been everywhere looking for you, babe.
2012-02-14 / 15:08:59 / Min vardag

where have you been all my life?



Verkar inte som att dom kommer att börja idag med tapetseringen, för dom har inte kommit ännu så det blir nog imorgon. I vilket fall väntar jag på att André jag komma hem efter jobbet så ska vi fara och handla! Har tänkt att laga potatis, morötter och fläskfilé i ugn med tzatziki till, blir nog as gott! :) Sen ska vi nog hinna mysa lite innan han måste sova inför jobbet imorgon! Annars så tycker jag väl inte alla hjärtansdag är så särskillt speciell, men aldrig fel med lite mys ju :) Har inte gjort något vettigt sen jag skrev sist faktiskt, utan jag fortsatte vara lat och nördade Andra avenyn men va gör det säg!

Bilder och så på lägenheten får jag nog lägga in imorgon för jag hinner nog inte innan André ringer och ber mig komma ut så vi kan fara på affärn.

Jag får väl önska alla en trevlig tisdagskväll så ser vi om jag kanske klämmer in ett inlägg ikväll :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: