THE TRUE
2010-03-19 / 23:18:56 / Vem är jag?

20 sanningar om mig.

1. Jag har svårt att tala om känslor.

2. Jag älskar att dansa/sjunga.

3. Min förebild är min mamma.

4. Jag har aldrig testat knark.

5. Jag har fobi för fötter.

6. Jag avskyr min kropp.

7. Jag föder hellre barn än att fara på efterkontroll hos
barnmorskan än fast jag vill se om allt står rätt till "därnere"

8. Jag har alltid velat bli en såkallad "ungmamma".
Alltså jag har alltid velat ha barn ung inte för ung.

9. Jag tyckte jag var cool då jag började röka.

10. Jag vill börja i skolan igen.

11. När jag är på dåligt humör städar jag.

12. Jag tycker om att skriva dikter.

13. Jag har skrivit "kärleksbrev" till Mattias för
att på något sätt försöka förklara min kärlek till
honom i ord men orden är aldrig starka nog.


14. Jag kan inte laga mat om det inte är rent i köket.

15. Jag är mycket för att skriva ner mina känslor osv därav skaffade jag bloggen.

16. Jag har aldrig "vågat" prutta/rapa/äta (vara mig själv helt enkelt) inför någon kille än Mattias.

17. Mattias var den första killen av dom jag varit tillsammans med
som jag någonsin tagit hem och förblir den sista.

18. Jag är väldigt känslig.

19. Jag är rädd för att ta körkortet (haha)

20. Jag berättar allt för min mamma.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: