Mitt alldeles egna hem.
2010-07-08 / 20:15:39 / Min vardag

Lucas gick och la sig för ca 1 timme sedan så jag har tråkigt. Jag är fortfarande uppe i nordmaling och tror jag nog kommer stanna här så länge mamma är här, alltså till den 18:e juli. Har inte bestämt mig ännu men det återstår att se. Ska iallafall åka in på måndag för jag har möte med min jobbcoach också har jag andra ärenden jag ska göra. Angående lägenheten så vet jag inte när jag kommer få flytta in, så fort som möjligt hoppas jag. Var inne på tradera tidigare och la ett bud på en soffa men som vanligt så kommer det någon i sista sekunden och får den! Hade ju kunnat få en divansoffa för 510 kr!! Sur blev jag iallafall, men försöker flörta med mamma att hon mfl. ska ge mig en tidig födelsedagspresent, en väldigt tidig sådan med tanke på att jag fyller år i november men vad spelar det för roll? Man önskar sig inte något speciellt längre men nu önskar jag mig en soffa. Hm får se hur mitt flörtande fungerar för mamma, hehe. Satt även och kollade runt lite på internet på lite inredning och dylikt och det bara kliar i fingrarna då man se alla grejjor man vill ha och man vill bara sätta igång! Ska bli skönt att få något eget. Älskar att bo hos min mamma men man kan inte bli vuxen om man bor hos sina föräldrar eller inte jag iallafall. Sen så skulle det inte fungera att jag & Lucas bor där i längre tid och jag bara längtar att få mitt egna hem, bara mitt, där jag får bestämma precis hur jag vill ha det och allt som hör till. Det jag längtar till mest är att köpa några fotoramar och he in lite bilder för att sedan spika upp på väggen. I lägenheten i gullänget hade vi inte så mycket på väggarna, kan nog bero på att vi hatade tapeterna.

Allafall, har jag berättat om vad min syster upptäckte igår? Nämligen att Lucas har fått 4 st tänder i överkäken, så nu har han 6 st sammanlagt. Tiden bara rinner iväg. Han har börjat ta sina första steg, kan äta hur mycket som helst, älskar banan, kan säga däh (där), har lärt sig hur bilen låter, vet vart lampan är, lärt sig peta näsan (haha), lärt sig att kittlas och ja så mycket mer! Tänk snart är lillgrabben ett år, inte länge kvar nu.

Nej nu ska jag försöka lyfta arslet och ta och färga håret, ha en bra torsdagskväll!




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: