You name it, i will do it. Right?
2010-01-06 / 22:53:52 / Min vardag

Vad har jag gjort sedan jag sist skrev? Hm, ärligt? Jag har suttit vid datorn också har jag kollat på en film som gick på tv och lekt med Lucas lite i mellan åt. Det är vad jag har gjort. Inte så mycket till liv va? hehe. Men det är inte alltid det finns någonting att göra.

Har iallafall skaffat mig en till blogg, samma namn som jag har nu bara att man lägger till lite bokstäver. Har skaffat denna blogg för att jag ska kunna skriva lite personligare och sådant som jag inte riktigt vill att vem som helst ska kunna läsa. Så ifall att ni skulle vilja ha lösenordet till den så får ni antingen skriva här i en kommentar och sedan skriva vart jag kan skriva lösenordet och det till. Annars finns jag på bilddagboken (090723 heter jag där.) eller på facebook (Nathalie Östensson) eller på msn ([email protected]). Så ser ni om jag ger er lösenordet eller inte :).

Det blir nog att vi tar 16.20 bussen hem imorgon, annars går det bara en klockan 10.00 och det blir så stressigt och jag gillar inte att stressa. Så då lär vi äta här (?) sedan fara hem, hämta träningskläder och sedan fara och träna, sköööönt! Ska bli ändring på att vara på latsidan och dags att ta tag i sakor och ting. Dags att bli VUXEN! Haha.


Jaja nu ska jag hitta på någonting annat, frågan är vad. Återkommer kanske innan jag lägger mig för natten.

http://ungmammanathalie.blogg.se/minvarld

3 Kommentarer
Boll:

Jag fortsätter gärna läsa din andra blogg också om jag får förstås!!

Längesen man träffade er nu, får ta och styra upp nått när Jocke och jag är hemåt Husum nån gång! :)

Hälsa matte!



SKRIVET DEN: 2010-01-07 KL: 02:37:30 URL: http://beffa.blogg.se/
Rebecca:

Det vore jätteroligt om jag fick följa din andra blogg också :) Hur har träningen gått förresten?



SKRIVET DEN: 2010-01-07 KL: 10:36:14 URL: http://rebeccaei.blogg.se/
Rebecca:

Det låter ju bra! Ta det lugnt i början bara så du inte går ut för hårt och blir less :)



SKRIVET DEN: 2010-01-07 KL: 13:49:55 URL: http://rebeccaei.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: