KREATIV BLOGGER
2010-01-30 / 15:29:57 / Min vardag

Idag fick jag ett glatt medelande att jag blivit utnämd av http://carrosjolund.blogg.se/cdolcee/..Tack Caroline.
Så jag fortsätter detta.

1. Kopiera awarden på er blogg
2. Länka till den som gett er awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar
6. Lägg en kommentar i deras blogg om att du har gett dom en award

7 fakta om mig...
1. Jag ser upp till min mamma.
2. Jag har fobi mot sprutor.
3. Jag är rädd att bli lämnad ensam.
4. Jag trivs inte med min kropp.
5. Jag anser själv att jag inte har en riktig pappa.
6. Jag älskar att dansa
7. Jag har svårt för att prata om mina känslor.

Jag vill ge awarden/utmärkelsen till:
Dom som känner för att göra det 8)

1 Kommentarer
Sara - Alicias mamma & Gravid:

Vilken fin blogg du har :)



SKRIVET DEN: 2010-02-01 KL: 06:58:36 URL: http://saralovdahl.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: