SÖNDAG.
2010-01-17 / 16:34:50 / Min vardag

Idag har varit en seg dag hitills. Klev upp vid 11  och gjorde frukost till mig själv, Mattias, Evelina (syster), Angelina (syster) och Wilma (kusin). Sedan efter det var jag snäll och diska och plocka undan i köket så mamma skulle slippa göra det då hon klev upp (bakis var hon) och efter det färgade jag håret på Evelina. Sen så har vi kollat på en film alldeless nyss. Lucas ligger nu och sover igen och jag sitter i köket på mamma lilla laptop som knappt går att skriva på för att det är så litet tagentbord men man lär sig efter ett tag. Så är det nå stavfel så skyller vi på den, hehe. Annars har jag inte gjort mycket alls idag, bara tagit det lungt. Igår satt jag och lyssna på mamma, moster och deras kompisar medans dom drack och snackade. Sedan när dom drog på krogen så satt jag, Evelina och Mattias och kikade på film.


Ska hem senare ikväll, vet inte riktigt vilken tid det kommer att bli men nån gång blir det, hehe. Hoppade över träningen igår för att allt blev så krångligt men imorgon så sätter vi igång igen. Mattias lär nog ska börja jobba lite på torsdag så jag vet inte om jag ska träna på kvällen eller på morgonen. Det jävligaste är hur bussarna går som till oss, sista bussen går liksom 19.25 från stan! Hur tidigt som helst ju, förstår inte hur dom tänker.

1 Kommentarer
Carro S:

Det är ju sjukt att sista bussen går då :O

Här går sista bussen runt 23.00-24.00



SKRIVET DEN: 2010-01-17 KL: 22:37:24 URL: http://carrosjolund.blogg.se/cdolcee/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: