SO MUCH TO SAY
2010-01-07 / 15:04:16 / Min vardag

Just nu sitter jag vid denna dator ännu en gång. Vi har inte gjort så mycket idag, väntar på att vi ska äta sedan fara hem eller in till stan och träna sen hem. Ska bli skönt att träna faktiskt. Känner mig så seg i kroppen så skönt om man tränar och sedan duschar så blir man lite piggare då man kommer hem och ska plocka undan lite. Får se hur mycket jag hinner göra hemma innan det blir läggdags. Måste ju få Lucas att börja sova i sin egen säng nu när han rör sig så mycket så han inte ramlar ner från sängen våran. Det vill vi ju icke.

Sitter och skriver och sneglar mot tv:n medans jag väntar på maten, tror den snart är klar faktiskt. Hm ja finns inte så mycket att skriva med tanke att vi inte gjort ett skit idag hehe. Men får se om jag hinner skriva ikväll eller så återkommer jag nog imorgon.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: