Röda prickar kan skrämmas.
2010-01-06 / 12:17:40 / Min vardag

I måndags var vi och tränade, tränade inte så länge ca 1 timme eftersom jag är inte direkt så van haha. Alllafall efter träningen så gick vi till försäkringskassan och fixade med bostadsbidraget. Sen efter det tog vi bussen hem. Åt lite lunch och så och efter middagen gick jag ut på en promenad. Sen hände det inte så mycket mer.

Igår så vaknade vi sent, reagerade inte på väckarklockan. (vaknade vid 10.) och det blev ingen träning. Sen så vid 2 tiden fick Lucas massa utslag över hela honom, blev alldeless rödprickig och på det dära röda var det som en vit prick. Jag och Mattias blev såklart oroliga så vi ringde till BVC. Så fick vi en tid klockan 4 hos en läkare. När vi kom dit så var såklart prickarna borta men Mattias hade knäppt kort på dom (kan lägga in dom sen, är inte hemma nu.) och visade läkaren som sa att det såg ut som nässelutslag (precis som man får av brännässlor, ser lika dant ut.) Allafall vad kan han ha fått det ifrån?! Det enda han hade fått var gröt, lättmjölk och mat från mig (brösten). Och det kan inte vara det eftersom jag dricker mjölk och så, så skulle han reagera när han äter från mig. Men läkaren sa iallafall att vi skulle he en droppe mjölk när han ligger och sover och kolla om han reagerar på det, annars vette tusan vad det kan vara. Men det är lite konstigt eftersom han skulle isåfall regagera på mig. Aja det bästa var att det var inge farligt och det är väl huvudsaken.

Efter att vi varit där gick vi ner på stan och träffade en kompis till Mattias och vid 17.15 så tog vi bussen till husum, så vi är här uppe nu och ska stanna här tills imorgon. Har legat på latsidan (REDAN!) med träningen fast det är faktiskt inte vårat fel eftersom gymmet har stängt så, imorgon kör vi igen. Annars gör vi inte så mycket, sitter nu inne i vardagsrummet och pratar typ. Vi lär nog inte göra allt för mycket idag, umgås och så.

Nu ska jag ta och göra någonting annat. På återseende.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: