Pratar i nattmössan.
2010-01-02 / 23:22:46 / Min vardag

Nu jäklar. Nu har jag skrivit mig ett schema som jag kan följa. Mycket lättare för mig att ha ett schema som jag kan gå efter. Då följer jag det mycket lättare istället för att hitta på ursäkter. Så nu jäklar på måndag börjas det. Ska verkligen klara av detta, så jag kan få min "drömkropp" eller hur man ska uttala det som. Dom oönskade kilonen ska iallafall bort.

Vad har jag gjort i kväll då? Inte ett skit, har bara suttit framför datorn och tagit det lungt med mamma och Lucas, skönt faktiskt, umgås med mamma lite inte varje dag. Annars har jag bara suttit och gjort ett schema, eller har skrivit upp det på datorn ska skriva ner det på papper sen så jag får hem det. Så sitter och drömmer hur "duktig" jag ska vara, haha. Nejmen nog ska jag väl klara det, hoppas jag. Känns som det enda jag tänker på är att träna och få bort all hull man har fått då man var gravid. Fick ju sånt sug efter choklad och coca cola så att gå upp i vikt var inga problem, haha. Men på ett eller annat vänster ska det väl gå, jag menar hur svårt kan det vara egentligen? Är bara rädd att min lathet ska ta över, det händer ju lätt.

Lucas har sovit väldigt bra idag faktiskt. Känns knappt som han varit vaken något. Dock är han vaken nu men ska lägga mig snart jag också. Då jag börjar träna på måndag ska jag ju även kliva upp tidigt dvs vid 8 tiden så då ska han få en normal dygnsrytmen om man jämför vad han har nu + att han ska sova i sin egen säng. Hm, känns som jag babblar väldigt mycket nu om samma saker men what the f*ck, det är det enda som cirkulerar i mitt huvud just nu så. Men är man sveriges största bloggerska så får jag ju säga vad jag vill, HAHA SKOJJA! Haha okej, min humor är väl inte på topp, men kunde inte låta bli, haha.

Ja vad gör man annars då? Kanske ska gå och lägga mig snart, kan ju vara bra om jag ska börja kliva upp i tid. Fast det enda problemet är ju att man aldrig känner sig trött vid denna tid. Får se hur detta kommer att gå. Ska även ge fan i att vara så lat, märker ju bara efter man typ har ätit ute i vardagsrummet och inte plockar man undan efter sig utan nej man låter det stå kvar tills det ser riktigt förjävligt ut och när man knappt kan gå i lägenheten då städar man, istället för att ta bort grejjen man användt, hm så sjukt lat får man väl inte vara? Nej det tycker jag inte, så jag ska ändra på mig för jag trivs inte att ha så. Nästan så att man blir deprimerad. Oj så många saker jag ska ändra på detta år.

nej nu ska jag sluta babbla om allt från himmel och jord. Ska ta och lägga mig, på återseende.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: