LONG TIME NO SEEN
2010-01-30 / 14:10:00 / Min vardag

Jag har inte haft lust till att blogga och inte vetat vad jag ska blogga om.


Allafall i måndags fick Helena körkortet så vi for ut och åkte lite grann. Vi skulle skjutsa hem Jessica efter att hon varit på bio. Hon bor ju ute på landet så på vägen hem då mötte vi en bil och vägarna är väldigt smala så vi skulle svänga åt sidan för att släppa fram bilen eftersom han inte flyttade sig någonting. Det slutade med att vi hamnade i diket, hehe. Men det var roligt, någonting att skratta åt så här efteråt.

Allafall har inte gjort för mycket denna vecka, igår så var jag ut på krogen och det var riktigt roligt! Var så lagomt full och lagomt nykter om man säger så. Hur skönt som helst. Var ut med Helle, Mattias, Nathalie & bror Tobias. Hade iallafall det riktigt trevligt.

Kan ni tänka er att Lucas är över 6 månader nu? Så sjukt hur tiden går fort, om ett halv år har gått så här fort så är han ju ett år imorgon, typ.  Han kan ju sitta själv nu och allt. Dock så kan jag ju knappt mata honom med någonting eftersom han är allergisk mot någonting. Måste ringa BVC och be dom ta prover så jag vet vad jag kan ge.

Aja nog om det. Idag så mår jag prima, inte bakis eller någonting. Har bara ont i örat (?). Ska vara barnvakt idag åt min lillasyster Angelina för att mamma ska på hockey och sedan ut på krogen.

Nej jag har inte så mycket att berätta om, mitt liv är inte så intressant, hehe.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: