I can do it.
2010-01-02 / 15:56:05 / Min vardag

Hade skrivit ett långt inlägg alldeless nyss men på nått vänster lyckas jag radera allting, men försöker på nytt nu och hoppas på att jag kommer ihåg allt jag hade skrivit.

Idag har inte hänt allt för mycket. Jag klev upp vid halv tolv och gjorde frukost åt mig och Angelina. Skottade även ute åt mamma och diskade bort lite i köket så mamma skulle slippa göra det då hon kom hem. Sen så har jag suttit och spelat kort och yatzi med mamma. Lucas ligger och sover och har gjort det i 3 timmar nu, inte likt han. Men jag ska inte klaga, får ju liten egen tid här vid datorn och hinna skriva ett inlägg utan behöva pausa för att ta Lucas. Men det blir oftas så att när han sover så vill jag att han ska vara vaken för då har jag ingenting att göra också tvärtom. Knasigt det där. Nu vaknade han dock, men lika bra det han har ju sovit så himla länge.

Allafall är ju fortfarande kvar hos mamma, vet inte riktigt om jag ska sova här en natt till. Ska väl iallafall äta här, lär nog bli att jag sover här en natt till. Ska se till att mamma och jag gör ett schema till mig så jag kan börja träna på måndag. Ska se till att hålla det här, oftast då man har nyårslöften så spricker dom lika fort. Men har inte haft nått på väldigt länge nu och nu har jag helt plötsligt flera. Jag ska klara det, jag ska hålla det. Jag trivs inte med min kropp för fem öre och får väldigt dåligt självförtroende och så ska det inte vara. Vill trivas med mig själv och må bra så detta ska jag klara. Blir lättare för mig att klara detta om jag har ett schema att gå efter.

Aja nu är det mat så ska ta och äta också så återkommer jag senare kanske. På återseende.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: