Happy new 2010
2010-01-02 / 02:13:34 / Min vardag

nyår vart lyckad. Ulf kom och hämtade oss vid ett tiden sen när vi kommit en liten bit så kom jag på att vi glömt Mattias alkohol men ulf sa att det inte gjorde nått och att han hade hemma. När vi kom hem till ulf så började vi spels wii på en gång. Sen efter ett tag så tyckte Mattias att det kändes som han snylta så han bad hans brot skjutsa honom så for han och hämta sitt dricka. Käkade förrätt, varmrätt och efterrätt, kastade pil och jag och mattias förlorade ganska stort. Skyller på att jag fattade nada. Allafall vid tolvslaget så sköt vi raketer och drack skumpa (inte jag dock) och jag fick en nyårskyss av min älskling. Lucas var även vaken och med oss ute då vi sköt raketer men inte blev han rädd inte. Vi gick in ganska fort igen eftersom det blåste och snöade ute så blev väldigt kallt för sötnosen min. Så satt vi vid fönstret och tittade ut sen somnade han som en stock. Vid 2 tiden tror jag så gick vi ner till mamma och sovde där. Vaknade vid kvart i tre, KVART I TRE! Shit, ångest fick man då man klev upp så sent. Lucas har ju fått våran eller rättare sagt min dygnsrytmen och det ska bli ändring på nu, funkar inte att ha så, han ska även sova i sin egen säng. Nu rör han sig så mycket då han sover så det är farligt. Så slut på det roliga för honom och slut på latheten för oss, nu är det skärpning, det funkar inte att ha så i längden än om det är väldigt skönt att sova. Men jag och Mattias får ju ingen ensam tid då han går och lägger sig samtidigt som oss, tro mig det behövs så vi kan få mysas lite.

Allafall idag så for Mattias hem till oss och jag stanna kvar här hos mamma. Har spelat lite kort med syster Angelina och umgåtts med henne. Just nu ligger jag i sängen, skriver här på bloggen och försöker att bli trött, men inte så lätt då man vaknade vid tre. Ska kolla med Mattias om vi ska träna imorgon eller på söndag eller om vi ska dra igång det på måndag.


Äh nu ska jag sluta babbla och ta och sova. Kan inte vara uppe hela natten då sover jag ju bort hela dagen funkar inte. Ska ju börja kliva upp vid åtta på morgonen ju. Skärpning på mig!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: