Det närmar sig.
2010-01-03 / 18:00:20 / Min vardag

Dagen började med att man åt frukost, sedan har jag inte gjort ett skit! Bara suttit framför datorn och tagit hand om Lucas såklart. Har nästan alldeless nyss ätit mat och nu har jag skrivit en matlista så ska jag fara och handla. Gud vilken tid det tar att skriva en matlista, är så svårt att komma på maträtter och man har ju tusan ingen fantasi. Men till slut så har fått ihop till några maträtter nu så vi klarar oss ett tag. Så mamma ska bara he in motorvärmaren nu så ska vi sedan fara iväg. Sen efter att man har handlat blir det inte riktigt lungt hemma heller. Har tvätt som jag inte vikt in än och ska rensa skafferiet och även kylskåpet och har även tänkt att unna mig själv och noppra ögonbrynen lite, ser ju förjävlig ut med mina buskiga ögonbryn, haha. Sen så blir det att lägga sig i tid ikväll så man kommer upp klockan 8 imorgon för att sedan träna vid tio.


Men nu ska jag ta och packa ihop för att sedan fara och handla lite.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: