7 MÅNADER.
2010-02-23 / 12:51:57 / Min vardag

Idag tog vi oss en liten sovmorgon till halv 10 eftersom Lucas tillät det. Sen så åt vi frukost också har vi städat. Skulle ju egentligen städat igår då Mattias jobbade men då kom Jessica och hälsade på så jag umgicks med henne istället. Nu har Mattias farit ner till stan för att vara på nått möte med arbetsförmedlingen. Jag och Lucas väntar på att det är en tjej som ska komma hit för någon information av nå slag eller nått sånt. Senare mot kvällen så ska vi fara och fira Jimi som fyllde år i fredags.

Igår så följde jag med Helle och tränade. Styrka och kondition, var väldigt roligt men sista varvet så kände man att det verkligen tog och man fick kämpa in till det sista och det känns idag. Har träningsvärk i mina lår och min rumpa (?) haha. Men det var värt det, kommer nog att följa med fler gånger trots träningsvärken man får efteråt.

Idag blir Lucas 7 månader, hela 7 månader. Tiden går så himla fort än fast det inte känns som så, känns fortfarande som det var igår jag låg på BB.
Allafall jag och Mattias satt och räknade ut hur mycket pengar vi kommer att få dom närmsta månaderna och det ser riktigt bra ut, längtar till i maj då vi kommer fara till stockholm och fara på en kryssning med min släkt från pappas sida. Måste däremot kolla upp hur mycket det kostar att åka tåg eftersom det känns skönare att åka tåg än buss med Lucas, men det återstår att se, bäst skulle ju vara att åka bil då man kan stanna när man vill men som sagt vi ser hur det blir med det.

Nu ska jag ta och göra någonting annat i väntan på att den dära tjejen kommer förbi.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: